b4n4np3n1s

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

=))

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 14 januari 2011 15:14

Hej äntligen fredag igen! Helgen är inte då direkt "planerad"

Men ska va med Matilda och min kusin kanske kommer till Växjö

över dagen på söndag. Skulle egentligen följa med Olivia å träffa Paul och Jille och nåra i stan nu men vi ska iväg snart ); 

Fick sluta en halv timme tidigare idag.

Vi hade prov idag också om Afrika,vi började jobba om det igår

och idag så skulle vi ha prov..fattar inte riktigt hur dom tänker.

Men iaf jag och Olivia fick dåligast poäng 20 av 35 (Y) haha

Sen gömde vi oss i grupprummet när Lars skulle ha prov

Jag,Linn,Tilda,Olivia och Kajsa haha fast sen smet vi ut när alla andra nästan hade gjort klart provet. Som tur va såg han inget 

annars skulle han nog få damp.

Men nu ska jag ta nåt å äta sen ska jag å Pappa till Rinkaby å fixa lite.

sess <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ja, så... Sandra och jag har tydligen slutat blogga helt på denna bloggen , antar att det inte funkar jätte bra att ha en blogg när man är två stycken eftersom man inte kan bestämma själva å allt sånt skit.     iallafall, så här jag ni min blo...

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 3 februari 2011 19:37

Heej! Vi är rätt dåliga på att uppdatera och lägga upp bilder, så tängte göra det lite oftare. Matilda och jag får ta en dag  och typ fota som fan. :)  Men iaf idag var dagen som vanligt med skola å sånt fast endå lite roligare. Matilda å jag...

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 3 februari 2011 19:16

förlåt för så sjukt dålig uppdatering, blir så jävla besviken på mej själv och får skuldkänslor när jag inte bloggar.     helt vanlig skola idag , med helt vanliga lektioner. segt som fan. Även om dagen faktiskt var liiite roligare än vissa andra...

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 30 januari 2011 20:11


har precis kommit hem från en timmes träning i en superkall gympasal, tror jag kommer dö lr ngt för först blev jag sparkad på smalbenet sen blev jag puttad så jag ramlade å skrapade upp hela knät å sen blev jag intryckt i en vägg. kommer förmodligen ...

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 29 januari 2011 19:33

Tjoo Idag vaknade man 09.30 och mådde skit, tog febern och hade 38,7.  Tog en ipren och sen dess och sen dess har man suttit vid datan. Sitter å snackar med dom bästa på skype nu. Pusshej!   -Sandra  ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards