b4n4np3n1s

Alla inlägg under december 2010

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 28 december 2010 21:03

sitter här å har just packat klart det sista till på torsdag och snackar med sandra,jonas å robin på skype. DOM Ä ROOOLIGA typ xd

 

stan med sandra igår , mellandagsrea å f1 mke flum som vanligt !

köpte en tröja på hm : 99 kr

sen lite godis å sånt med ;)

 

imon ska sandra å jag t älmhult å träffa robin å kanske linnea med :D

de gillas

 



 

nya tröjan



- M'


  

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 25 december 2010 21:24

hhej,

 

igår var det då julafton, den var väl som den altid brukar vara. äta - kalleanka - öppna paket - äta massa godis sen titta på massa filmer.

hatar att julen är över så snabbt. men aja, men fick ju rätt måga fina paket  

 

  

 

sjukt mysig morgonrock:gina

massa böcker -_-

demons&angels rengöringssak

pennor å skissblock

presentkort på kicks 250 kr,

HTC WILDFIRE ! :D

mössa å vantar.

 

 

 

 

snowboard med olivia imon ! får se hur de går, hoppas att jag inte bryter nacken lr nått sånt.

 

 

 

  

 

 

 

bilder sen förra vintern på brädan   ,

Av Matilda&Sandra Är sexigast - 23 december 2010 12:30

 

 bara så ni vet så är det både jag och sandra som skriver i denna bloggen ^^

 

aha , idag händer väl inte så mke. ska till mormor och morfar ikv med kusinerna. Längtar som fan tills imon och till min nya mobil, okej... det är inte säkert att jag får en men det får vi hoppas på.

En vecka kvar till thailand idag. fan vad skönt med typ 30 plusgrader ! det är ju 23 minusgrader ute här lr  ? uschfyfan !

 

hoppas att jag hinner med lite av jullovet innan jag åker iaf.

 

 

 - M '

 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards